22 112 11 00
(pon - pt: 8:00 - 17:00)
Zamawiasz duże ilości?
Szybkie i darmowe wyceny
4,9/5
Satysfakcja lub zwrot
5
Kontynuuj zakupy

MOJE KONTO - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Poniżej znajdują się najczęściej zadawane pytania dotyczące konta w sklepie internetowym. Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie, skontaktuj się z naszymi specjalistami ds. opakowań pod adresem poczta@rajapack.pl lub dzwoń pod numer 22 112 11 00. Możesz także skorzystać z formularza dostępnego na dole tej strony.

Jak utworzyć konto w Raja?

Aby utworzyć konto, wystarczy kliknąć na "Moje konto" w prawym górnym rogu naszej strony internetowej, a następnie kliknąć na "Załóż konto" i wypełnić formularz rejestracyjny.

Jak mogę zmienić swoje dane kontaktowe lub informacje o koncie?

Możesz w każdej chwili zaktualizować informacje o swoim koncie oraz dane kontaktowe bezpośrednio na stronie rajapack.pl. Po prostu zaloguj się klikając na link "Moje konto" w prawym górnym rogu strony rajapack.pl.

Po zalogowaniu się, wejdź w zakładkę „Moje konto” - "Mój profil". Dane osobowe oraz informacje o firmie można edytować w zakładce „Moje informacje”. Klikając na zakładkę „Adres dostawy i do faktury”. Możesz również zmodyfikować istniejące adresy lub utworzyć nowy adres dostawy lub/i do faktury. Zostaną one dodane do listy Twoich adresów. Następnie możesz użyć konkretnych adresów (dostawy, do faktury) przy składaniu zamówienia.

Jak dodać nowy NIP na aktualnym koncie?

W celu dodania nowego NIP-u (nowego adresu fakturowego) na aktualnym koncie klienta należy skorzystać z opcji „Dodaj adres do faktury” dostępnej w menu w panelu klienta – „Moja lista adresowa” – „Adres do faktury” – „Dodaj adres do faktury”.

Czy mogę zmienić NIP na swoim koncie bez utraty historii zamówień?

Nie ma możliwości edycji aktualnego numeru NIP z poziomu konta klienta. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z firmą Raja. Odpowiednia zmiana zostanie naniesiona z poziomu systemu i będzie widoczna na koncie klienta (bez utraty historii zamówień).

Jak stworzyć nowy adres dostawy lub jak zmienić istniejący?

W celu stworzenia nowego adresu dostawy należy wybrać opcję „Moja lista adresowa” na koncie klienta, następnie „Adres dostawy” i „Dodaj adres dostawy”. Mając zapisanych kilka adresów dostawy na koncie i chcąc wybrać konkretny z nich do danego zamówienia, przy finalizacji zamówienia (krok „Dostawa”) należy skorzystać z opcji „Zobacz wszystkie adresy dostawy” i wybrać dany adres. Z tego poziomu można również stworzyć nowy adres korzystając z opcji „Utwórz nowy adres”.

Czy mogę wygenerować fakturę elektronicznie przez moje konto?

Aktualnie nie ma możliwości wygenerowania faktury elektronicznej z poziomu konta klienta. Pracujemy nad wdrożeniem takiej opcji.

Nie pamiętam hasła do konta, jak utworzyć nowe hasło?

Hasło można wygenerować korzystając z opcji „Zapomniałeś hasła?” dostępnej przy próbie logowania – wystarczy wpisać adres email, na który założone jest konta klienta (login). Jeśli z jakichś względów ta opcja nie zadziała, prośba o kontakt z naszymi konsultantami.

Czy mogę zmienić dane do logowania- e-mail bez utraty historii zamówień?

Tak, pod warunkiem, że nowy adres email nie jest powiązany z innym kontem klienta w naszej bazie (w takim przypadku zostanie wyświetlony komunikat: „Ten email jest już powiązany z innym użytkownikiem”). Aby zmienić adres e-mail należy zalogować się na swoje konto i w module „Dane osobowe” skorzystać z opcji „zmień”.

Czy mogę usunąć konto i zarejestrować się używając tego samego loginu i adresu e-mail?

Całkowitego usunięcia konta może dokonać pracownik Raja na prośbę klienta. Po usunięciu konta można założyć nowe konto używając tych samych danych.

Jak zrezygnować z subskrypcji?

Jeśli nie chcesz już otrzymywać naszych ofert handlowych pocztą elektroniczną, wystarczy kliknąć na link rezygnacji z subskrypcji znajdujący się na dole wiadomości e-mail.

Jak skorzystać z kodów promocyjnych?

Jeśli przysługuje Ci kod promocyjny uprawniający do odebrania rabatu, prezentu lub darmowej dostawy, wystarczy, że wpiszesz go w dedykowane pole w koszyku, w kroku pierwszym w trakcie składania zamówienia i klikniesz przycisk OK po prawej stronie pola. Kod zostanie dodany do koszyka, jeśli zostaną spełnione warunki promocji np. minimalna kwota zamówienia.

Problem techniczny na stronie?

Napotkałeś problem techniczny lub błąd na naszej stronie? Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 22 112 11 00 albo na e-mail poczta@rajapack.pl, a zostanie on niezwłocznie naprawiony!

W trakcie zgłoszenie prosimy o podanie szczegółów, również o wersji przeglądarki internetowej i systemie operacyjnym (np. Internet Explorer 8 i Windows Vista).

PROCES AKCEPTACJI

BUDŻET