Ceny są dopasowane do wolumenu zamówienia. Im więcej zamawiasz, tym więcej oszczędzasz!
Korzyści z umów ramowych Procesy zakupowe są uproszczone, a nasza obecność w Europie oznacza, że dzięki międzynarodowym umowom ramowym możemy obsługiwać Klientów w całej Europie.
Dostawy dopasowane do Twoich potrzeb W 24h, w wybranym dniu, do różnych punktów odbioru lub dostawa stopniowa. Pomożemy Ci efektywnie zarządzać zamówieniami i zapasami.
Wygodne płatności
Płatność kartą, przelewem online lub tradycyjnym,
e-faktura, billing miesięczny - uprościmy Twoje procesy administracyjne.
Zwiększ produktywność i ergonomię swoich stanowisk pracy dzięki naszym maszynom i systemom pakującym.
Zespół przedstawicieli handlowych w całej Polsce Na życzenie nasz przedstawiciel odwiedzi Cię w siedzibie Twojej firmy i zaproponuje najlepsze rozwiązanie dopasowane do Twojej działalności.
Obsługa telefoniczna i mailowa Dedykowana osoba kontaktowa zapewni monitorowanie Twojego konta i odpowie na wszystkie Twoje pytania każdego dnia.
Potrzebujesz szczegółowych informacji?
Skontaktuj się z nami 22 112 11 01
sprzedaz@rajapack.pl
Nie musisz kupować maszyny do pakowania. Uzgodnij z nami warunki dzierżawy wybranego systemu i korzystaj z naszych umów dzierżawy.
W celu uzyskania informacji o usłudze skontaktuj się z działem Kluczowych Klientów tel.: 22 112 11 01*
*Koszt wg. taryfy operatora.Strefa klienta, dopasowana do potrzeb Twojej organizacji
Utwórz swój zespół zakupowy i zarządzaj schematami akceptacji zamówień.
Uproszczone zamawianie
Znajdź swój spersonalizowany katalog z wybraną ofertą produktową i wynegocjowanymi stawkami.
Kontrola budżetu
Zarządzaj kosztami wg miejsca ich powstania oraz ustalaj limity wydatków przypisanych kupcom.
Łatwiejsze zarządzanie administracyjne
Uzyskaj dostęp do wszystkich dokumentów bezpośrednio online (zamówienia, faktury elektroniczne).
e-procurement
Z rozwiązaniem typu PunchOut, hostowanymi (udostępnionymi) katalogami lub API, zintegrowanym z Twoim narzędziem zakupowym lub ERP, możesz uzyskać dostęp do całej wybranej oferty produktów i wynegocjowanych stawek, bezpośrednio z Twoich systemów.
Dla jeszcze lepszej optymalizacji zakupów możemy wdrożyć integrację EDI, dzięki czemu Twoje dokumenty handlowe, takie jak zamówienia, faktury itp., będą przesyłane drogą elektroniczną.
Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z nami: sprzedaz@rajapack.pl