Etykieta niejedno ma imię
Porady

Naklejka z firmowym logo, zawieszka informująca o nowej stronie internetowej czy metka z kuponem zniżkowym – jest wiele możliwości wykorzystania opakowania do efektownej promocji. Etykieta nie musi kojarzyć się z kawałkiem zbędnego papieru, a może być skutecznym narzędziem do aktywnej sprzedaży. Jak sprawić, aby Twoje towary były jeszcze lepiej oznakowane? Spójna komunikacja marki stanowi klucz […]

Rodzaje bezpiecznych kopert
Produkty

Bezpieczne koperty nie tylko chronią przedmioty przed uszkodzeniami, ale też zabezpieczają dokumenty przed tym, żeby nie wpadły w niepowołane ręce. Koperty wykonane z materiałów odpornych na niekorzystne działanie warunków atmosferycznych to najlepsze zabezpieczenie przedmiotów przed zniszczeniem. W każdej firmie powinny znaleźć się koperty kartonowe, z folią bąbelkową oraz foliowe. Jakimi cechami odznacza się każdy z […]

Żyj i pracuj w zgodzie z naturą
Aktualności

Większość akcji społecznych promujących ekologię kierowana jest do klientów indywidualnych. Tymczasem znaczący wpływ na stan środowiska mają również przedsiębiorstwa, których zapotrzebowanie na np. różnego typu materiały opakowaniowe jest znacznie większe. Gotowych rozwiązań z zakresu wdrażania proekologicznej polityki dostarczy firma RAJAPACK wraz z linią papierowych opakowań w 100% przeznaczonych do recyklingu. Odpowiedzialna firma, czyli jaka? Ekologia […]

RAJAPACK Przedsiębiorcą Efektywnym Surowcowo
Aktualności

Linia ekologicznych materiałów RAJAPACK została wyróżniona w czwartej edycji konkursu Przedsiębiorca Efektywny Surowcowo 2015. Wypełniacz FLOPak GREEN, kątowniki tekturowe i drewniane mini palety INKA otrzymały specjalną nagrodę w kategorii EKO-HIT Produkt. Misją konkursu Przedsiębiorca Efektywny Surowcowo jest propagowanie proekologicznego podejścia do biznesu poprzez wskazywanie dobrych praktyk i rozwiązań technologicznych nagradzanych w kategoriach EKO-HIT Produkt oraz […]

Rajaprint - narzędzie budowania marki
Aktualności

RAJAPRINT to jedyny na rynku, funkcjonalny moduł dostępny na platformie internetowej firmy. Umożliwia on zaprojektowanie taśm samoprzylepnych z indywidualnym nadrukiem. Dla branży e-commerce usługa ta jest narzędziem pomocnym nie tylko przy budowaniu spójnej identyfikacji wizualnej marki, ale także przykładem personalizacji jej usług. RAJAPRINT jest usługą całkowicie dopasowaną do aktualnych potrzeb przedsiębiorców preferujących zarówno tradycyjny model […]

Wizerunkowa siła opakowania
Porady

Za sprawą intuicyjnych wyszukiwarek, portali recenzyjnych i porównywarek cen klient w kilka sekund dociera do oferty spełniającej jego oczekiwania. Tym samym ma poczucie wysokiej jakości. Nic dziwnego, że klasa produktu oraz cena mają coraz mniejszy wpływ na budowanie doświadczenia zakupowego. Co liczy się dla klienta? Obecnie decydującą rolę w budowaniu doświadczenia klienta odgrywają detale – […]

Bezpieczne przesyłki
Porady

Do jednych z najważniejszych wyznaczników profesjonalizmu firmy zalicza się dbałość o satysfakcję klienta oraz odpowiednie zabezpieczenie produktów w trakcie przesyłki. Dlatego tak ważna jest ochrona towaru i jego odpowiednia ekspozycja. Jakość dostarczanych przesyłek stała się dziś wizytówką i formą relacji firmy z klientem. Prowadząc biznes, którego elementem jest wysyłka produktów, zdajemy sobie sprawę z tego, […]

Co można kupić w sieci
Porady

Latem wizyta na lokalnych targach i bazarkach staje się obowiązkowym punktem w planie dnia. Nic dziwnego – tylko tam znajdziemy młode warzywa i świeże owoce, słowem sezonowe przysmaki. Z kolei podstawowe zakupy spożywcze dla domu robimy coraz chętniej w Internecie. Skąd taka zmiana? Wybieramy zakupy online przede wszystkim dla korzystnych cen, oszczędności czasu i niezaprzeczalnej […]

Sekrety potęgi organizacji
Porady

Porządek, schemat i doświadczenie – to właśnie odpowiednia organizacja pracy pomogła wielkim umysłom naszych czasów dokonać niesamowitych odkryć i stworzyć wspaniałe wynalazki. Sekretem efektywności pracy jest minimalizacja zbędnych procesów decyzyjnych, na które tracimy nasz cenny czas. Jak często stojąc w biurowej recepcji zastanawiasz się, do której szuflady włożyć fakturę? Przejrzysty i czytelny system archiwizacji dokumentów […]

Trzy kroki do kompleksowej personalizacji
Porady

Zwykle to właśnie od logo zaczyna się historia identyfikacji wizualnej marki. Choć jest to element zaprojektowany najbardziej drobiazgowo, czasem irytuje klientów. Jak wytłumaczyć to zjawisko? Nie jest tajemnicą, że logo marki to jej element rozpoznawczy, a także najskuteczniejsza reklama. Im bardziej zostanie utrwalony w świadomości, tym lepiej. Problem zaczyna się wtedy, gdy logo przytłacza użytkowników. […]