• 801 55 3000 koszt wg taryfy operatora (8.00 -17.00)
  • Zamawiasz duże ilości? Szybkie i darmowe wyceny
  • 4,8/5
    Satysfakcja lub zwrot
  • Pierwsze zamówienie? Dostawa GRATIS od 400 zł netto
logo raja 801 55 3000 koszt wg taryfy operatora (8.00 -17.00)
0,00 zł Twój koszyk jest pusty
Zamówienie po kodzie produktu

Wprowadzenie

RAJAPACK Twoim partnerem w opakowaniach w 18 krajach europejskich

Grupa RAJA, z ponad 60 letnim już doświadczeniem w branży, oferuje ponad 700 000 klientom w Europie najszerszy wachlarz materiałów opakowaniowych.

Obecni w 18 krajach europejskich z 22 oddziałami, Grupa RAJA jest liderem w Europie na rynku opakowań dzięki ogromnej pasji świadczenia usług, oddaniu klientowi, dynamice rozwoju i innowacyjności oraz kompetencjom swoich pracowników. Dla naszych klientów dokonujących zakupu materiałów opakowaniowych i sprzętu do pakowania jesteśmy uprzywilejowanym partnerem handlowym.


KLUCZOWE LICZBY GRUPY RAJA


chiffre d'affaires

561 MLN
obrotu w 2017 r.

produits disponibles

120 000
Dostępnych produktów

collaborateurs

700 000
klientów w Europie

clients

1 850
Pracowników

centres

11
Centrów dystrybucji

clients

210 000 m2
Powierzchni magazynowej


Największy wybór opakowań
w Europie

Ponad 120 000 produktów spełniających oczekiwania klientów w zakresie ochrony, wypełnienia i wysyłki produktów, RAJA jest wiodącym graczem na rynku opakowań. Wdrożenie innowacyjnej polityki w połączeniu z fachową wiedzą na temat produktów sprawia, że grupa RAJA prezentuje najszerszy asortyment w tej kategorii.

 

Zróżnicowany profil klienta, wszystkie sektory działalności

Od przemysłu do sektora usługowego, 700 000 klientów Grupy wywodzi się z różnych sektorów działalności. Swym zasięgiem obejmuje zarówno duże firmy, międzynarodowe korporacje, średnie i małe przedsiębiorstwa, rzemieślników.

 

Różne kanały dotarcia do klienta w sercu strategii Grupy

Działalność RAJA koncentruje się obecnie na 4 uzupełniających się wzajemnie kanałach sprzedaży, które zapewniają klientowi łatwy dostęp i szybką reakcję: katalogi, strona internetowa, telefon i sprzedaż w terenie.