„Diamenty Forbesa” to doroczny ranking przedsiębiorstw, które w ostatnich trzech latach najskuteczniej zwiększyły swoją wartość. To potwierdzenie siły, zdolności budowania wartości i jakości marki oraz biznesu szczególnie zyskuje na znaczeniu w obecnych, skomplikowanych czasach. Wśród laureatów rankingu nie mogło zabraknąć RAJA Polska!
Dzięki ponad 65-letniemu doświadczeniu, Grupa Raja stała się symbolem jakości i preferowanym dostawcą dla przedsiębiorstw, oferując pełną gamę artykułów i urządzeń do pakowania, wyposażenia magazynu oraz artykułów biurowych i produktów higienicznych.
Raja, obecna w 19 europejskich krajach poprzez 26 spółek zależnych, obsługuje ponad dwa miliony klientów, od małych firm do międzynarodowych koncernów, we wszystkich sektorach działalności. Zatrudnia 4,5 tys. pracowników, a jej obroty w 2020 roku przekroczyły miliard euro. Dzięki polityce stałej innowacyjności, idącej w parze z doświadczeniem, Raja oferuje najszerszą dostępną na rynku gamę materiałów oraz urządzeń dla biznesu.
– Dostarczamy naszym klientom coraz bardziej innowacyjne, spersonalizowane i przyjazne środowisku rozwiązania, które pomagają im zwiększyć wydajność, obniżyć koszty i zmniejszyć negatywny wpływ na środowisko – twierdzi Jarosław Kamiński, prezes polskiego oddziału Grupy Raja.
Jakość produktów, troska o środowisko oraz – szerzej – prowadzenie biznesu zgodnie z wszystkimi zasadami zrównoważonego rozwoju, są dla firmy niezmiernie ważne, co znajduje swoje odzwierciedlenie zarówno w strategii, jak też w codziennej działalności.
– Świadomi wyzwań związanych z ochroną środowiska, dążymy do odegrania wiodącej roli w transformacji ekologicznej, poprzez oferowanie coraz bardziej przyjaznych dla środowiska rozwiązań i pomoc w informowaniu naszych klientów o najlepszych praktykach w zakresie użytkowania i recyklingu naszych produktów – podkreśla Jarosław Kamiński.
Już ponad 55 procent sprzedaży firmy Raja w naszym kraju przypada na produkty eko-odpowiedzialne.
– Naszą ofertę przyjazną środowisku stanowią przede wszystkim opakowania kartonowe i papierowe, ale także produkty z tworzyw sztucznych, na wykonanie których materiały pochodzą z recyklingu i nadają się do ponownego przetworzenia. Nieustannie poszukujemy nowych, proekologicznych rozwiązań, aby osiągnąć cel, jakim jest podniesienie udziału produktów ekologicznych w sprzedaży do 80 proc. – podsumowuje Jarosław Kamiński.
Dowiedz się więcej klikając tutaj.