Foliopaki z nadrukiem

Foliopaki kurierskie i folie bąbelkowe – właściwości i zastosowanie

4 min. lektura 07 października 2017

Z roku na rok rośnie liczba klientów kupujących przez Internet. Coraz popularniejsze korzystanie z opcji dostawy wymusza na właścicielach sklepów internetowych zapewnienie dobrego zabezpieczenia towaru transportowanego przez kurierów i listonoszy wprost do klientów. Szczelne opakowanie jest gwarancją tego, że konsument otrzyma produkt w nienaruszonym stanie, a my jako sprzedający nie poniesiemy niepotrzebnych strat.

W tym pomóc mogą m.in. folie bąbelkowe oraz foliopaki kurierskie, których właściwości i zastosowanie staje się coraz bardziej powszechne.

Foliopaki z nadrukiem kurierskie – właściwości

Dobre parametry użytkowe sprawiają, że foliopaki kurierskie są wprost niezastąpione we wszelkiego rodzaju centrach dystrybucyjnych, logistycznych, w hurtowniach i magazynach.

Oto najważniejsze zalety folii kurierskiej:

  • lekka;
  • elastyczna, rozciągliwa – odporna na rozciąganie i zginanie;
  • ekonomiczna – nie jest droga, pozwala natomiast transportować nawet duże i mało poręczne przedmioty; kupowana w paczkach jest jeszcze tańszy;
  • uniwersalna – można przy jej pomocy transportować różne przedmioty – począwszy od prasy, książek, poprzez kosmetyki, a skończywszy na odzieży;
  • z praktycznym zamknięciem;
  • kompaktowa – zajmująca niewiele miejsca.

Folia bąbelkowa – zastosowanie

Folia bąbelkowa, dzięki swoim doskonałym właściwościom, znajduje wszechstronne zastosowanie w branży e-commerce. Jest niezbędnym elementem sklepów wysyłkowych w praktycznie każdej branży.

Folia jest wykorzystywana do owijania produktów dostarczanych przez firmę przy pomocy palet, m.in. produktów RTV i AGD, takich jak lodówki, zmywarki czy telewizory, ale również przesyłek kruchych – ceramicznych i szklanych. Warto przy tym zastosować dodatkowe opakowanie, na przykład płytkę ze styropianu lub poduszki ochronne.

W przypadku delikatnych produktów można również dodatkowo sięgnąć po etykiety ostrzegawcze „Uwaga szkło” czy „Góra-dół”. Folię kurierską cechuje wysoki poziom elastyczności, a jednocześnie wytrzymałości.

Foliopaki z nadrukiem kurierskie – zastosowanie

Poniżej najważniejsze przykłady zastosowania foliopaków kurierskich:

  • sklepy z żywnością ekologiczną – przesyłka produktów sypkich umieszczonych w mniejszych woreczkach, np. ziół, herbat, yerba mate;
  • drogerie prowadzące sprzedaż online – produktów takich jak szampony, farby do włosów, tusze do rzęs itp.;
  • internetowe sklepy odzieżowe – oferujące bluzki, bluzy, koszule, sukienki itp.
  • salony galanterii skórzanej online – m.in. teczek, rękawiczek, portfeli;
  • księgarnie internetowe – prasa, książki, papeteria, albumy;

Foliopaki sprawdzają się w każdej branży wysyłkowej, która specjalizują się w sprzedaży produktów lekkich, nietłukących się oraz o stosunkowo niedużych gabarytach. Tego typu produkty sprzedawane są w paczkach po 100 sztuk. Im więcej paczek zakupimy, tym mniej zapłacimy za sztukę wchodzącą w skład paczek.

Najlepsze rozwiązanie dla sklepów internetowych. Foliopaki z nadrukiem

Foliopaki kurierskie to doskonałe rozwiązanie dla osób sprzedających na aukcjach internetowych oraz prowadzących sklepy online. W foliopakach można umieszczać odzież, produkty sypkie czy drogeryjne.

Foliopaki z nadrukiem są produktem stworzonym z myślą o potrzebach konkretnej firmy. Wpisują się w identyfikację wizualną danej marki, operując charakterystycznymi dla niej kolorami i wzorami graficznymi. Można na nich zamieścić dodatkowe dane, na przykład adresy stron internetowych, telefony kontaktowe lub coraz częściej spotykane instrukcje zwrotu towaru. Tym samym foliopaki z nadrukiem są świetnym wyborem dla sklepów online z branży fashion czy drogerii internetowych.

Ponadto, mają też duży potencjał reklamowy – każdy odbiorca, który trzyma w rękach foliopak, zapoznaje się z grafiką marki jeszcze przed otwarciem przesyłki. Można na nim zamieścić m.in. ważną informację o otwarciu nowego sklepu czy pojawieniu się nowej kolekcji.

Torby foliowe zamykane sprawdzają się z kolei w przypadku wszelkiego rodzaju zaproszeń, gazetek reklamowych czy ulotek wysyłanych pocztą, które są narażone na złe warunki atmosferyczne. Deszcz czy śnieg sprawiają, że papier może łatwo ulec zniszczeniu. Torebka foliowa skutecznie chroni materiały przed zniszczeniem.

Uwagi(1)
Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *





 

Najpopularniejsze tematy