Zalety stosowania foliopaków w e-commerce.
Foliopaki przydadzą się w magazynie każdego sklepu internetowego, który sprzedaje niewielkie, lekkie i nietłukące się towary. Jakie są ich zalety i do wysyłki jakich zakupów można wykorzystać foliopaki? Dlaczego warto zamówić foliopaki kurierskie z własnym nadrukiem?
Coraz więcej sklepów w sieci stosuje specjalne koperty foliowe do pakowania paczek. Mają wiele zalet i nadają się do pakowania większości niewielkich towarów. Najlepszym rozwiązaniem jest zamówienie foliopaków z indywidualnym nadrukiem firmowym.
Foliopaki – co to takiego?
Są to koperty foliowe do wysyłki, wykonane z bardzo wytrzymałej folii. Są całkowicie nieprzezroczyste – białe na zewnątrz i czarne w środku, dzięki czemu nie widać zawartości. W związku z tym wykorzystuje się je do wysyłki dokumentów, ale także wielu niewielkich i lekkich przedmiotów.
Więcej na temat kopert foliowych można przeczytać na blogu: Koperty – ich zastosowanie i rodzaje.
Foliopaki do wysyłki – zalety
Przede wszystkim, całkowicie nieprzezroczysta folia pozwala na ukrycie zawartości przesyłki, co zabezpiecza ją przed kradzieżą. Po drugie, foliopaki do wysyłki są wykonane z bardzo wytrzymałej i elastycznej folii, przez co trudno je rozerwać osobom niepożądanym. Są też odporne na uszkodzenia mechaniczne, więc przesyłka jest dobrze zabezpieczona, oraz wodoodporne – zawartość nie zamoczy się i nie ubrudzi. Wreszcie, klej wykorzystywany do zamykania foliopaków jest mocny i świetnie przylega do powierzchni, więc nie da się rozerwać koperty bez widocznych śladów. Foliopaki są również odporne na działanie substancji chemicznych i promieni UV.
Koperty foliowe – zastosowanie
Foliopaki mają szereg zastosowań, korzysta się z nich w:
- branży kosmetycznej (drogerie online wysyłają w nich kosmetyki takie jak: szampony, odżywki, farby do włosów, kosmetyki kolorowe, balsamy itd.)
- internetowych sklepach odzieżowych i z butami (wysyła się w nich ubrania takie jak: bluzki, spodnie, koszule, sukienki, bluzy oraz akcesoria i bieliznę)
- księgarniach internetowych (służą do wysyłki książek, prasy, albumów itp.)
- sklepach ze zdrową żywnością (do pakowania produktów sypkich umieszczonych w woreczkach)
- sklepach z zabawkami (do pakowania mniejszych zabawek).
Nadają się do wysyłki niewielkich przedmiotów, lekkich i niezbyt kruchych. Można ich także używać jako dodatkowego zabezpieczenia opakowania – np. buty są zazwyczaj zapakowane w oryginalne pudełko oraz dodatkowo foliopak, chroniący przez warunkami atmosferycznymi.
Foliopaki kurierskie z nadrukiem
Najlepszym rozwiązaniem dla sklepów internetowych są foliopaki z indywidualnym nadrukiem. Stanowią element identyfikacji wizualnej marki lub firmy, nawiązując do logo i grafik firmowych. Oprócz nazwy firmy i logo można na foliopaku umieścić także inne dane – np. adres witryny, telefon, instrukcję zwrotu towaru. Foliopak z nadrukiem firmowym to dodatkowa reklama – dla odbiorcy, kuriera i innych osób, które zobaczą przesyłkę. Nadruk pozwala wyróżnić się na tle innych kopert foliowych, które zwykle są gładkie lub opatrzone logo przewoźnika. Warto zamówić takie indywidualne kurierskie koperty foliowe, tym bardziej, że nie jest to duży wydatek.
Gdzie kupić foliopaki?
Szeroki wybór solidnych i ekonomicznych foliopaków kurierskich, w tym foliopaków A4, jest dostępny w sklepie RAJA. Są mocne i jednocześnie lekkie, dzięki czemu można zaoszczędzić na kosztach wysyłki. Są całkowicie nieprzezroczyste, białe, wykonane z polietylenu o grubości 60 mikronów. Są także w 100% wodoodporne i odporne na rozrywanie.
Foliopaki można zamówić w zestawie 100 sztuk – w 3 wariantach, a także kurierskie koperty foliowe w 8 wariantach oraz koperty rozszerzane w 6 wariantach (z rozszerzanym spodem – 120 mm lub 200 mm). Ten ostatni rodzaj foliopaków jest bardzo pojemny, więc zmieszczą się w nim także większe produkty. W ofercie dostępne są także depozytowe bezpieczne koperty SAFEBAG, czyli koperty, które służą do przewozu gotówki oraz dokumentów. Zapewniają dyskrecję, a dzięki bezpiecznemu zamknięciu nie ma możliwości ponownego otwarcia koperty bez jej naruszenia.