Taśma papierowa z nadrukiem – na co zwrócić uwagę?

4 min. lektura17 czerwca 2022

Taśma papierowa z nadrukiem – na co zwrócić uwagę?

Personalizowane opakowania, a także akcesoria do pakowania, takie jak taśma klejąca to świetny pomysł na dodatkową promocję swojej firmy lub marki. Warto w nie zainwestować. Jak zamówić taśmę papierową z nadrukiem w RAJA i co trzeba koniecznie wziąć pod uwagę przy dokonywaniu zamówienia?

Coraz więcej firm, zwłaszcza sklepów internetowych, korzysta z personalizowanych opakowań do wysyłki swoich towarów, wykorzystując je również jako dodatkową reklamę. Klienci pozytywnie oceniają sklepy, które korzystają ze swoich własnych, tzn. personalizowanych opakowań. Do takiego indywidualnie zadrukowanego pudełka przyda się także taśma papierowa z logo firmy.

Personalizowane opakowania

Firmy zamawiają nie tylko tradycyjnie używane do wysyłek kartony i pudełka z logo, ale także inne opakowania, takie jak: worki i torby foliowe, torby papierowe, w tym także prezentowe, koperty i kieszenie samoprzylepne, skrzynie wysyłkowe, etykiety wysyłkowe, taśmy spinające oraz taśmy klejące z własnym nadrukiem, w tym coraz częściej taśmy papierowe.

Taśma papierowa jako alternatywa dla tradycyjnej

Dlaczego coraz częściej przedsiębiorcy korzystają z taśmy papierowej? Z dwóch powodów – po pierwsze jest ekologiczną alternatywą dla tradycyjnej, plastikowej taśmy, a po drugie, bo ma świetne właściwości klejące.

Papierowa taśma klejąca jest przyjazna dla środowiska, gdyż może być poddana recyklingowi wraz z kartonowym opakowaniem. Jest wykonana w 100% z papieru Kraft. Dodatkowo jest podklejona klejem z kauczuku naturalnego. Jest przy tym bardzo estetyczna i wytrzymała. Szybko i mocno przykleja się do tekturowych powierzchni, dzięki czemu skutecznie zamyka kartony. Jest przy tym odporna na niskie temperatury i wilgoć. Bardzo łatwo ją przyciąć do pożądanej długości. Zwykła taśma papierowa wytrzymuje obciążenie do 20 kg, natomiast ta wykonana ze wzmocnionego papieru Kraft nawet 30 kg. W ofercie RAJA dostępna jest także taśma pakowa papierowa zbrojona, która jest odporna na rozdarcia dzięki wzmocnieniu krzyżowym włóknem szklanym. Przykleja się natychmiast i długotrwale. Stosuje się ją do dużych i ciężkich paczek o wadze do 75 kg.

Taśma papierowa z nadrukiem

Przy zamawianiu taśmy papierowej z logo trzeba zwrócić uwagę na kilka kwestii. Przede wszystkim zastanowić się jaki rozmiar ma mieć taśma – chodzi głównie o szerokość. Ważny jest też rozmiar nadruku, chodzi w końcu o to, by był dobrze widoczny. Najważniejszą sprawą jest sam nadruk – czy to ma być samo logo firmy, czy jakaś grafika, a także jego kolor. Taśma papierowa z nadrukiem jest wizytówką firmy, musi więc spełniać określone wymagania. Jest idealnym dodatkiem do spersonalizowanego opakowania – kartonu/pudełka czy koperty. Zatem powinna być z nim w jakiś sposób spójna. Warto o tym pamiętać przy zamawianiu opakowań z indywidualnym nadrukiem.

Jak zamówić papierową taśmę klejącą z własnym nadrukiem?

To bardzo proste. Wystarczy wejść na stronę konfiguratora taśm pakowych RAJA:
https://www.rajapack.pl/tasmy-samoprzylepne-spinajace/tasmy-pakowe-z-indywidualnym-nadrukiem_C159510.html. Następnie należy wybrać rodzaj taśmy (najlepiej ekologiczną papierową, ale dostępne są także inne rodzaje), a potem wpisać wszystkie parametry, w tym szerokość i długość, rozmiar nadruku, rodzaj nadruku i jego kolor, a potem zamówić wycenę. Projekt jest gotowy w 24-48 godzin. To samo dotyczy zamawiania opakowań z indywidualnym nadrukiem. Oczywiście nie trzeba zamawiać personalizowanych kartonów – często sama taśma papierowa z nadrukiem wystarczy, by odpowiednio oznaczyć paczkę. Koszt zamówienia samej taśmy jest mniejszy niż w przypadku zamawiania także opakowań, a efekt jest równie zadowalający. Z czasem, gdy sklep się rozwinie i zamówień będzie coraz więcej, można zamówić również personalizowane pudełka i koperty. Warto pamiętać, że takie opakowania to dodatkowa reklama dla firmy, która ugruntowuje jej pozycję na rynku. Klienci patrzą przychylniej na marki korzystające z takich opakowań i bardziej je zapamiętują. Jest zatem większa szansa, że wrócą do danego sklepu internetowego i zamówią kolejne produkty.

    Your email address will not be published. Required fields are marked *





     

    Najpopularniejsze tematy