Torby papierowe z nadrukiem – jak wygląda proces zamówienia?
Coraz więcej firm decyduje się na zamówienie personalizowanych opakowań, w tym popularnych toreb z własnym nadrukiem. Dotyczy to nie tylko sklepów, ale także innych przedsiębiorców. Jak zamówić torby reklamowe?
Torby papierowe z logo lub inną firmową grafiką stały się bardzo popularne. Większość sklepów odzieżowych właśnie takie torby oferuje swoim klientom, zamiast tradycyjnych foliowych. To bardzo dobre rozwiązanie, bo torby papierowe są ekologiczne – są wytwarzane z papieru pochodzącego w pewnym stopniu z recyklingu, a po zużyciu można je ponownie poddać temu procesowi. Mogą być używane wielokrotnie, zwłaszcza jeśli są wyprodukowane z mocnego papieru. Używanie ekologicznych opakowań zmniejsza produkcję odpadów, co jest istotne z racji konieczności ochrony środowiska naturalnego. Przekonaj się jak prosto i szybko można zamówić personalizowane opakowania, w tym torby papierowe!
Opakowania z własnym nadrukiem
Personalizowane opakowania to nie tylko torby reklamowe, ale także kartony i pudełka, worki i torby foliowe, koperty wysyłkowe i kieszenie samoprzylepne, skrzynie z nadrukiem do paletyzacji oraz wszelkie niezbędne akcesoria do pakowania, takie jak: taśmy klejące z logo, taśmy spinające, etykiety wysyłkowe itp.
Warto pamiętać, by opakowania z własnym nadrukiem oraz akcesoria były spójne wizualnie. Wiele firm zamawia jedynie obrandowane taśmy klejące, które spełniają swoją rolę dodatkowej reklamy. Wcale nie trzeba od razu zamawiać wszystkiego. Na start wystarczy papierowa taśma z logo firmy.
Wysyłanie przesyłek w personalizowanych opakowaniach pozwala firmie wyróżnić się na tle konkurencji. To także dodatkowa reklama. Klienci pozytywnie odbierają marki i firmy, które takie opakowania stosują oraz lepiej je zapamiętują, więc jest duża szansa, że wrócą do sklepu i zamówią coś ponownie. Dzięki takiemu prostemu zabiegowi jak opakowania z własnym nadrukiem, firma zyskuje na wizerunku. Marka staje się bardziej rozpoznawalna na rynku, a to ważne, bo konkurencja jest zwykle duża.
Torby papierowe z nadrukiem oraz inne personalizowane opakowania oprócz tego, że są świetną reklamą, bardzo dobrze chronią produkty podczas wysyłki – zabezpieczają przed ewentualnymi uszkodzeniami. RAJA oferuje nie tylko estetykę wykonania indywidualnego nadruku, ale także wytrzymałość i doskonałą jakość zamawianych opakowań, a przy tym szybką realizację indywidualnego projektu.
Torby papierowe z nadrukiem – czy i dlaczego warto je zamówić?
Torby papierowe z logo to idealne rozwiązanie dla wielu firm, w tym takich, które mają w zwyczaju przekazywać swoim kontrahentom, klientom i współpracownikom gadżety reklamowe oraz prezenty okolicznościowe. Torba reklamowa to dodatkowy element marketingowy, który jest bardzo pozytywnie odbierany. Świadczy to o profesjonalizmie firmy. Do wręczania gadżetów firmowych odpowiednie będą torby papierowe brązowe lub białe, ewentualnie kolorowe z logo, natomiast do prezentów okolicznościowych, w tym świątecznych czy jubileuszowych przydać się mogą bardziej eleganckie papierowe torby prezentowe z logo (np. powlekane lub lakierowane, w stonowanym kolorze, ozdobne).
RAJA oferuje ponad 200 kombinacji toreb z nadrukiem. Dzięki temu istnieje możliwość zwrócenia większej uwagi na swoją markę i produkty. Każdy przedsiębiorca, niezależnie od sektora, w którym działa znajdzie coś odpowiedniego dla siebie.
Jak zamówić torby z własnym nadrukiem?
To bardzo proste! Aby zamówić w RAJA personalizowane opakowania, w tym torby papierowe z logo firmy, należy zadzwonić lub wypełnić formularz dostępny na stronie. W formularzu tym należy wybrać rodzaj zamawianego opakowania (w tym wypadku torby reklamowe), podać wymiary (otwarcie i wysokość w mm), wybrać rodzaj torby (brązowa, biała, kolorowa, papierowa, powlekana, lakierowana, z uchwytem skręcanym, w uchwytem płaskim itd.), podać gramaturę papieru, z jakiego ma być wykonana, wpisać informacje na temat nadruku – napis, kolor, dokładny opis oraz podać ilość zamawianych toreb. Następnie można się zarejestrować w serwisie, ale nie trzeba – należy podać dane firmy – nazwę, adres siedziby, adres e-mail, telefon. Kolejny krok to oczekiwanie na wycenę. RAJA przesyła wycenę w ciągu 24-48 godzin.