Taśmy z nadrukiem – zastosowanie

3 min. lektura31 stycznia 2018

Z roku na rok przybywa osób, które robią zakupy w sieci. Według Gemius już 53 proc. internautów korzysta ze sklepów on-line. Co więcej, rynek e-commerce wciąż rośnie, a jego wartość szacowana jest na 36-40 mld zł[1]. E-sklepy działają, więc w coraz bardziej nasyconym środowisku i muszą znaleźć sposób na to, by się wyróżnić. Jedną z metod jest zadbanie o spójną identyfikację wizualną i detale, takie jak: personalizacja wysyłanych paczek, co umożliwiają taśmy z nadrukiem z naszej oferty.

Taśmy z indywidualnym nadrukiem – opakowanie robi różnicę

Sklepy stacjonarne dysponują całym wachlarzem narzędzi marketingowych, którymi mogą przyciągnąć uwagę klienta i wpłynąć na jego decyzje zakupowe. Konsument, który przychodzi do sklepu, nawiązuje też bezpośrednią relację z marką, może dokładnie obejrzeć produkt i dopytać o szczegóły sprzedawcę. Proces zakupu on-line znacznie zwiększył dystans i zmniejszył możliwość emocjonalnego przywiązania. Rolę sprzedawcy i właściwego zaprezentowania produktów pełnią witryny internetowe, a klient ma często kontakt z produktem po raz pierwszy, gdy otrzymuje przesłaną paczkę. To właśnie na tym etapie powstaje bardzo ważne, pierwsze wrażenie. Ocenie będzie podlegał wygląd opakowania, jego oryginalność, solidność i estetyka wykonania. Właśnie z tego powodu największe marki dbają o swoją identyfikację wizualną na każdym etapie sprzedaży, dzięki czemu klienci są w stanie rozpoznać paczki bez ich otwierania przez sam wygląd etykiet czy charakterystycznych taśm z nadrukowanym logotypem.

Paczka z personalizowaną taśmą

Z takich rozwiązań, jak personalizowane taśmy z nadrukiem, wspierające wizerunek marki, korzystają największe sklepy internetowe, a także mniejsze, które dopiero pracują na rozpoznawalność swojej firmy. Na pierwszym miejscu zawsze pozostaje bezpieczeństwo produktów podczas transportu, jednak warto zadbać także o detale. Wystarczy wykorzystać do pakowania taśmy z indywidualnym nadrukiem, które umożliwią klientom zidentyfikowanie przesyłki na pierwszy rzut oka. Wystarczy mały szczegół, by logotyp utrwalił się w pamięci odbiorców i wpłynął na większą świadomość marki. Bardzo dużą zaletą taśm personalizowanych z nadrukami jest możliwość ich dopasowania do potrzeb firmy i dokładnej personalizacji na podstawie parametrów, takich jak: szerokość, długość, kolor, wzór, a także umieszczenie hasła czy logotypu marki.

Taśmy z nadrukiem a gwarancja bezpieczeństwa

Co więcej, taśmy z nadrukiem wpływają nie tylko na estetyczny wygląd paczki, ale także zapewniają produktom solidną ochronę podczas transportu. Personalizowany wygląd taśm zapobiega bowiem nieautoryzowanemu otwarciu paczki, ponieważ przerwanej taśmy nie można zastąpić inną. Uszkodzenie przesyłki jest więc widoczne od razu. By taśmy spełniały wszystkie wymogi podczas przewozu, dostępny jest szeroki wybór taśm o różnym stopniu wytrzymałości, właściwościach i cenie. Wybierać można spośród ekonomicznych rodzajów taśm do lekkich przesyłek, aż po kolorowe i bardzo odporne do stosowania w trudnych warunkach.

 

[1] https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/najnowsze-dane-o-polskim-e-commerce-juz-dostepne.html

    Your email address will not be published. Required fields are marked *





     

    Najpopularniejsze tematy